Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" pierwsze wśród programów informacyjnych w grudniu

"Fakty" miały wyższą widownię niż "Teleexpress" i "Wiadomości" (fot. materiały prasowe)

W grudniu 2021 roku "Fakty" TVN były najchętniej oglądanym programem informacyjnym.

"Fakty" w TVN śledziło w grudniu średnio 2,6 mln widzów, czyli o 166 tys. mniej niż w grudniu 2020 roku. W TVP 1 "Wiadomości" gromadziły średnio 2,18 mln widzów (o 203 tys. mniej), a "Teleexpress" - 2,12 mln (o 228 tys. mniej). "Wydarzenia" przyciągały do Polsatu średnio 1,66 mln widzów (o 102 tys. mniej), natomiast "Panorama" do TVP 2 - 1,07 mln (o 178 tys. mniej). 

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały średnio 2,9 mln widzów (o 195 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,83 mln (o 333 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,82 mln widzów (o 197 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsat, Polsat News i Wydarzeniach 24 - 1,93 mln widzów (o 124 tys. mniej; rok temu nie było emisji w Wydarzeniach 24), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,53 mln widzów (o 234 tys. mniej).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 05.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.