Wręczono Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations
22.11.2006, 08:48
Wczoraj w Warszawie wręczono Złote Spinacze 2006 – nagrody Związku Firm Public Relations. W czwartej edycji konkursu dwie nagrody zdobyła agencja Twenty Four Seven PR.
Twenty Four Seven PR otrzymała nagrody w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt ”Usuwamy niebezpieczniki!” dla Arcelor Huta Warszawa oraz w kategorii corporate social responsibility za projekt ”Nie nowotworom u dzieci!” dla Fundacji Ronalda McDonalda i McDonald’s Polska. W kategorii PR korporacyjny uhonorowano ComPress (”Pepsi Fest” dla Pepsi Cola General Bottlers Poland), za PR produktu nagrodzono agencję Sigma International Poland (”Meteowrażliwi – Ogólnopolski Program Edukacyjny” dla US Pharmacia). Wyróżniona kampania edukacyjna to ”Zróbmy dobry klimat” WWF Polska. W kategorii public affairs & lobbying nagrodzono agencję Telma Group Communications (”Łódzkie lofty – pierwsze w Polsce” dla Opal Property Developments), najlepsza kampania społeczna według jury to ”Przepustka do życia” Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF, a za najlepszy event uznano projekt Grupy Eskadra (”Smok z 650 tysięcy kapsli Tymbark” dla Maspex Wadowice). W kategorii komunikacja kryzysowa nie było żadnych zgłoszeń. Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 61 projektów.(PS, 22.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










