Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcje BTL wspierają sprzedaż limitowanej serii Absoluta

Agencja IQ Marketing (Poland) zrealizowała kampanię BTL limitowanej serii Absolut Bling-Bling (V&S Luksusowa Zielona Góra SA).

Wódka Absolut Bling-Bling, która pojawi się w sprzedaży tylko przed świętami Bożego Narodzenia, ma błyszczące złote opakowanie. Jej sprzedaż wspierają akcje BTL (m.in. zabawy i konkursy) prowadzone w klubach i barach ośmiu największych miast Polski. Działania BTL odbywają się także w sklepach, są to m.in. animacje sprzedaży i materiały POS. Absolut Bling-Bling jest sprzedawana równocześnie na 61 rynkach.

(MAZ, 21.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.