"GW" w ciągu roku o prawie 8 proc. zwiększyła liczbę subskrypcji cyfrowych

W porównaniu z końcem 2020 roku liczba prenumerat cyfrowych "GW" wzrosła o 7,9 proc (fot. materiały prasowe)
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) na koniec 2021 roku miała 280 tys. subskrypcji cyfrowych - podała spółka 31 grudnia.
W porównaniu z końcem 2020 roku liczba aktywnych płatnych prenumerat cyfrowych "GW" wzrosła o 7,9 proc. Wtedy było ich 259,6 tys. Z kolei na koniec pierwszego półrocza 2021 roku "GW" miała 258,2 tys. subskrypcji cyfrowych.
"Kolejny rekord »Gazety Wyborczej« pod względem liczby prenumerat cyfrowych to dowód na skuteczność realizowanej przez nas strategii" - skomentował w komunikacie Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy "GW". "Poprawiamy też efektywność sprzedaży subskrypcji i mamy wyższe wpływy z tego tytułu" - dodał.
Jak podała Agora, czytelnicy najchętniej wybierali pakiet Premium, zapewniający pełny dostęp do serwisu i aplikacji Wyborcza.pl, a także treści z magazynów "GW" i informacji z 33 serwisów lokalnych.
(KOZ, 03.01.2022)
