Fabryka Komunikacji Społecznej wyprodukuje programy telewizyjne dla GIOŚ
Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej (fot. Pixabay.com)
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska poinformował na swojej platformie zakupowej o wyniku przetargu dotyczącego produkcji i emisji dwóch programów telewizyjnych. Zwycięzcą okazała się Fabryka Komunikacji Społecznej.
Kampania będzie przeprowadzona w ramach projektu "Droga do czystego środowiska - program edukacyjno-promocyjny na rzecz wzmocnienia świadomości społecznej korzystania ze środowiska z poszanowaniem ogólnie przyjętych zasad i norm”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
W ramach kampanii agencja będzie musiała zaprojektować i obsługiwać stronę kampanii, stworzyć serię 12 filmów animowanych, zorganizować pięć webinariów pod tytułem "RoadMap ochrony środowiska", zrealizować 12 filmów we współpracy z vlogerami popularnonaukowymi i osiem z influencerami parentingowymi i dziecięcymi.
Według umowy kampania musi trafić łącznie do co najmniej 10 mln odbiorców - od osiągnięcia tego wyniku będzie zależała zapłata całości wynagrodzenia. Budżet wynosi 3,4 mln zł.
(KAP, 31.12.2021)