Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Adamus odchodzi z Polskiego Związku Piłki Nożnej

Filip Adamus dołączył do PZPN w listopadzie 2015 roku (fot. materiały prasowe)

Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej po ponad sześciu latach żegna się Filip Adamus, pełniący funkcję menedżera ds. treści wideo oraz mediów społecznościowych w ramach projektu Łączy Nas Piłka. Jego umowa z federacją, zgodnie z ustaleniami podjętymi w październiku br., wygaśnie z końcem grudnia.

Adamus dołączył do PZPN w listopadzie 2015 roku, gdy podjął pracę w Departamencie Komunikacji i Mediów kierowanym przez Janusza Basałaja. Następnie odpowiadał za działania komunikacyjne i medialne wokół Mistrzostw Europy do lat 21 rozgrywanych w 2017 roku w Polsce, piastując stanowisko rzecznika prasowego turnieju oraz koordynatora operacji medialnej i telewizyjnej. Był również bezpośrednio zaangażowany w projekt promocji piłki amatorskiej i koordynował stworzenie koncepcji oraz uruchomienie kanałów komunikacyjnych PZPN Piłka dla Wszystkich.

We wrześniu 2018 roku wrócił do struktury DKiM i projektu Łączy Nas Piłka, by zająć się koordynacją zespołu odpowiadającego za produkcję treści wideo oraz tworzenie treści w mediach społecznościowych. Był współautorem materiałów ukazujących kulisy reprezentacji Polski, w tym m.in. serialu dokumentalnego „Niekochani”, vlogowej serii „Łączmy się” oraz formatu podcastowego „Radio Polska Europa”.

Wcześniej był dziennikarzem redakcji sportowych Canal+ i nSport+, współpracował również m.in. z PGE Narodowym w Warszawie, Rakowem Częstochowa, agencją reklamową Blueberry oraz firmą x-kom.

(AMS, 29.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.