Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Adamus odchodzi z Polskiego Związku Piłki Nożnej

Filip Adamus dołączył do PZPN w listopadzie 2015 roku (fot. materiały prasowe)

Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej po ponad sześciu latach żegna się Filip Adamus, pełniący funkcję menedżera ds. treści wideo oraz mediów społecznościowych w ramach projektu Łączy Nas Piłka. Jego umowa z federacją, zgodnie z ustaleniami podjętymi w październiku br., wygaśnie z końcem grudnia.

Adamus dołączył do PZPN w listopadzie 2015 roku, gdy podjął pracę w Departamencie Komunikacji i Mediów kierowanym przez Janusza Basałaja. Następnie odpowiadał za działania komunikacyjne i medialne wokół Mistrzostw Europy do lat 21 rozgrywanych w 2017 roku w Polsce, piastując stanowisko rzecznika prasowego turnieju oraz koordynatora operacji medialnej i telewizyjnej. Był również bezpośrednio zaangażowany w projekt promocji piłki amatorskiej i koordynował stworzenie koncepcji oraz uruchomienie kanałów komunikacyjnych PZPN Piłka dla Wszystkich.

We wrześniu 2018 roku wrócił do struktury DKiM i projektu Łączy Nas Piłka, by zająć się koordynacją zespołu odpowiadającego za produkcję treści wideo oraz tworzenie treści w mediach społecznościowych. Był współautorem materiałów ukazujących kulisy reprezentacji Polski, w tym m.in. serialu dokumentalnego „Niekochani”, vlogowej serii „Łączmy się” oraz formatu podcastowego „Radio Polska Europa”.

Wcześniej był dziennikarzem redakcji sportowych Canal+ i nSport+, współpracował również m.in. z PGE Narodowym w Warszawie, Rakowem Częstochowa, agencją reklamową Blueberry oraz firmą x-kom.

(AMS, 29.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.