353 tys. widzów "Projektu Lady" w TVN Siedem
Wcześniejsze edycje programu nadawano w TVN (fot. materiały prasowe)
Szósta edycja programu "Projekt Lady" przyciągała do TVN Siedem średnio 353 tys. widzów.
TVN Siedem emitował ostatnią serię "Projektu Lady" od 8 października do 26 grudnia. Program nadawano w piątki o 20, ale finał wyjątkowo pokazano w niedzielę o 19. Podczas nadawania "Projektu Lady" stacja miała średnio 2,62 proc. udziału w rynku i przegrywała z TV 4 (4,9 proc.) oraz TV Puls (4,65 proc.), a wygrywała z TTV (1,91 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Siódemka notowała z kolei 3,7 proc. udziału i wśród tych widzów też ustępowała TV Puls (5,27 proc.) i TV 4 (3,8 proc.), ale wypadała lepiej niż TTV (3,13 proc.).
Według danych cennikowych z reklam emitowanych wokół "Projektu Lady" TVN Siedem zebrał 5,6 mln zł.
Wcześniejsze edycje programu nadawano w TVN. Rok temu piąty sezon na tej antenie śledziło średnio 788 tys. widzów. Program emitowano jednak wtedy w poniedziałkowe wieczory.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 29.12.2021)