Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

353 tys. widzów "Projektu Lady" w TVN Siedem

Wcześniejsze edycje programu nadawano w TVN (fot. materiały prasowe)

Szósta edycja programu "Projekt Lady" przyciągała do TVN Siedem średnio 353 tys. widzów. 

TVN Siedem emitował ostatnią serię "Projektu Lady" od 8 października do 26 grudnia. Program nadawano w piątki o 20, ale finał wyjątkowo pokazano w niedzielę o 19. Podczas nadawania "Projektu Lady" stacja miała średnio 2,62 proc. udziału w rynku i przegrywała z TV 4 (4,9 proc.) oraz TV Puls (4,65 proc.), a wygrywała z TTV (1,91 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Siódemka notowała z kolei 3,7 proc. udziału i wśród tych widzów też ustępowała TV Puls (5,27 proc.) i TV 4 (3,8 proc.), ale wypadała lepiej niż TTV (3,13 proc.).

Według danych cennikowych z reklam emitowanych wokół "Projektu Lady" TVN Siedem zebrał 5,6 mln zł.

Wcześniejsze edycje programu nadawano w TVN. Rok temu piąty sezon na tej antenie śledziło średnio 788 tys. widzów. Program emitowano jednak wtedy w poniedziałkowe wieczory.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 29.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.