Seriale "Akademik" i "Tatuśkowie" poniżej średnich wyników Super Polsatu
W serialu "Tatuśkowie" można obserwować losy 30-latków, którzy zostali ojcami (screen: YouTube/Polsat)
Pierwsze sezony "Akademika" i "Tatuśków" w Super Polsat śledziło średnio po 52 tys. widzów. Miały udziały w rynku niższe od średniej kanału.
Pierwsze serie "Akademika" i "Tatuśków" można było oglądać od 11 października do 16 grudnia, od poniedziałku do czwartku. Super Polsat pokazywał je wieczorem - "Akademik" o 20, a "Tatuśków" o 20.30. Wyjątkowo po jednym odcinku seriali, ze względu na mecz piłki ręcznej, nadano w pasmach zarezerwowanych dla powtórek.
Pierwszy sezon "Akademika" osiągał średnio 0,38 proc. udziału w grupie ogólnej i 0,53 proc. w komercyjnej 16-49. Z kolei "Tatuśkowie" notowali średnio 0,38 proc. w ogólnej i 0,37 proc. w komercyjnej.
Średni udział naziemnego kanału Super Polsat od 11 października do 16 grudnia wyniósł 0,89 proc. w grupie ogólnej i 1,14 proc. w komercyjnej.
"Akademik" przedstawia perypetie młodych ludzi mieszkających w domu studenckim. Natomiast w serialu "Tatuśkowie" można obserwować losy 30-latków, którzy zostali ojcami. Stacja emituje już drugie sezony obu produkcji, choć na początku stycznia przerwie emisję "Akademika", a jego dalsze odcinki pokaże wiosną.
Danie: Nielsen Media.
(MNIE, 23.12.2021)