Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Naj" zaczyna dołączać "Stawkę większą niż życie"

Od dzisiaj do czterech kolejnych wydań tygodnika "Naj" (G+J Polska) dołączane będą płyty DVD z serialem "Stawka większa niż życie".

Cała kolekcja składa się z 12 odcinków, po trzy w każdym numerze. Dzisiaj tygodnik ukaże się w nakładzie 574 tys. egz. Cena wersji z filmem (nakład 120 tys.) wynosi 10,99 zł. Można też kupić wersję z dwoma gadżetami do wyboru: czapką (za 12,90 zł) lub z niespodzianką (za 4,99 zł), albo wydanie bez dodatku (1 zł). Kampania wspierająca wydanie kolekcji prowadzona będzie w telewizji (Polsat, TVN, TVP 3, TV 4, TVN Siedem), radiu (RMF FM), magazynach G+J oraz Internecie (Kobieta.pl, Onet.pl). Za kreację spotu odpowiada dział marketingu wydawnictwa, media zaplanował Starcom. Średnia sprzedaż ogółem ”Naj” w pierwszej połowie br. wyniosła 311 487 egz. (dane ZKDP).

(AW, 20.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.