Cztery nowe osoby w dziale client service agencji Value Media

Daria Walczak-Małecka od 9 lat pracuje w branży reklamowej (fot. materiały prasowe)
Należąca do Group One agencja mediowa Value Media powiększyła dział client service o cztery osoby. Do zespołu dołączyły Daria Walczak-Małecka, Magdalena Kos, Anna Demidowicz i Magdalena Bryk.
Pracująca w branży od 9 lat Walczak-Małecka objęła stanowisko communication manager, podczas gdy Kos, Demidowicz i Bryk zostały zatrudnione w roli senior communication planner.
Nowa menedżerka pracowała w Carat, Starcomie i Initiative, gdzie współpracowała z takimi markami, jak Microsoft, Adidas czy Carlsberg. Magdalena Bryk ostatnio pracowała w Universal McCann, gdzie trafiła z domu mediowego Wavemaker. Prowadziła działania dla takich klientów, jak Henkel, Orkla i Froneri.
Z Mediacomu do Value Media trafiła Magdalena Kos, która zajmowała się komunikacją offline takich marek, jak Škoda, HBO i Danone. Anna Demidowicz dołączyła do Group One z agencji Carat. Ma sześć lat doświadczenia w branży reklamowej.
(KAP, 22.12.2021)
