Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery nowe osoby w dziale client service agencji Value Media

Daria Walczak-Małecka od 9 lat pracuje w branży reklamowej (fot. materiały prasowe)

Należąca do Group One agencja mediowa Value Media powiększyła dział client service o cztery osoby. Do zespołu dołączyły Daria Walczak-Małecka, Magdalena Kos, Anna Demidowicz i Magdalena Bryk.

Pracująca w branży od 9 lat Walczak-Małecka objęła stanowisko communication manager, podczas gdy Kos, Demidowicz i Bryk zostały zatrudnione w roli senior communication planner.

Nowa menedżerka pracowała w Carat, Starcomie i Initiative, gdzie współpracowała z takimi markami, jak Microsoft, Adidas czy Carlsberg. Magdalena Bryk ostatnio pracowała w Universal McCann, gdzie trafiła z domu mediowego Wavemaker. Prowadziła działania dla takich klientów, jak Henkel, Orkla i Froneri. 

Z Mediacomu do Value Media trafiła Magdalena Kos, która zajmowała się komunikacją offline takich marek, jak Škoda, HBO i Danone. Anna Demidowicz dołączyła do Group One z agencji Carat. Ma sześć lat doświadczenia w branży reklamowej.

(KAP, 22.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.