Program "Lego Masters" w TVN w nowym paśmie stracił 345 tys. widzów
Z reklam emitowanych wokół programu TVN zebrał 17,98 mln zł (fot. materiały prasowe)
Średnio 827 tys. widzów oglądało w TVN drugą edycję "Lego Masters", o 345 tys. mniej niż nadawaną rok temu pierwszą. Wtedy program pokazywano jednak w innym paśmie.
TVN emitował show w piątki o 20, od 5 listopada do 17 grudnia, kiedy pokazano specjalny, świąteczny odcinek. Najwięcej widzów - 935 tys. - zgromadził program z 26 listopada.
Emitując "Lego Masters", TVN miał średnio 6,16 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVP 1 (14,15 proc.), Polsat (9,60 proc.) i TVP 2 (6,56 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 z udziałem na poziomie 10,22 proc. stacja przegrywała z Polsatem (10,73 proc.), ale wygrywała z TVP 1 (9,89 proc.) i TVP 2 (5,62 proc.).
Z reklam emitowanych wokół programu TVN zebrał 17,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dla porównania całą pierwszą edycję "Lego Masters", nadawaną późną jesienią zeszłego roku, oglądało średnio 1,17 mln widzów. Wtedy program pokazywano jednak w soboty o 20.
W "Lego Masters" uczestnicy rywalizują w budowaniu konstrukcji z klocków Lego.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 22.12.2021)