Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Wirtualną Polską żegna się wiceprezeska ds. produktu

- Przyszedł czas na kolejne wyzwania - mówi Joanna Plona (fot. materiały prasowe)

Z Wirtualnej Polski po ośmiu latach odchodzi wiceprezeska ds. produktu Joanna Plona.

- To ja podjęłam decyzję o odejściu z WP. Przyszedł czas na kolejne wyzwania - informuje Joanna Plona. - Wybieram teraz projekt biznesowy, któremu poświęcę kilka kolejnych lat. Zamierzam wykorzystać moje umiejętności, by tworzyć produkty, które robią duży social impact. Prowadzę rozmowy z kilkoma znanymi start-upami na etapie series A/B - deklaruje Plona, ale dodaje, że za wcześnie na podanie szczegółów. Zamierza również wspierać młodsze dziewczyny i menedżerów jako mentorka. - Ostatnio Leadership Academy for Poland była dla mnie świetnym etapem w karierze. Czas na coś więcej. Chcę wspierać i być głosem polskich liderek - opowiada.

Joanna Plona pracę w WP rozpoczęła w październiku 2013 roku. Stanowisko VP product objęła w marcu 2020 roku.

Ponadto Elwira Piwowarska, p.o. dyrektorka media product & business growth w WP, przeszła do spółki zależnej Wakacje.pl, w której objęła stanowisko HR business partner. Piwowarska podlegała Plonie. Z WP rozstał się też Michał Chabas, dyrektor zarządzający obszarami sport, informacje i O2. Chabas został dyrektorem zarządzającym ds. rozwoju produktów w PMPG Polskie Media. 

Od stycznia 2022 roku do zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski wejdą Marcin Malicki jako media & subscriptions product director i Paweł Milewski, dyrektor obszaru poczta i 1login. 

Po odejściu Joanny Plony, Marcin Malicki przejmie odpowiedzialność biznesową za strategię i rozwój serwisów z portfolio Wirtualnej Polski Media, za rozwój produktu reklamowego i Open.fm, będzie też kontynuował rozwój platformy WP Pilot oraz usług subskrypcyjnych. Malicki z WP związany jest z przerwami od 2016 roku, od 2020 roku odpowiadał za usługę WP Pilot.

Paweł Milewski będzie natomiast rozwijał usługami poczty elektronicznej i 1login (daje możliwości logowania do serwisów WP i jej partnerów za pomocą wspólnego loginu i hasła). W WP pracuje od 2018 roku.

Malicki i Milewski będą podlegać bezpośrednio Joannie Pawlak, prezesce Wirtualna Polska Media.

(KOZ, 21.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.