"Ojciec Mateusz" w TVP 1 stracił 309 tys. widzów
Główną rolę w serialu gra Artur Żmijewski (fot. materiały prasowe)
26. sezon serialu "Ojciec Mateusz" oglądało w TVP 1 średnio 2,04 mln widzów - o 309 tys. mniej niż 24. przed rokiem. Wtedy produkcję nadawano jednak w innym paśmie.
Jedynka pokazywała nowe odcinki "Ojca Mateusza" w piątki o 20.35, od 17 września do 17 grudnia. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 19 listopada - 2,32 mln.
TVP 1, emitując serial, miała średnio 15,37 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział Polsatu wynosił 10,68 proc., TVN - 7,48 proc., a TVP 2 - 4,36 proc. W grupie komercyjnej 16-49 udział Jedynki był niższy niż w ogólnej (9,8 proc.) i stacja przegrywała z TVN (12,17 proc.) i Polsatem (10,38 proc.), ale wygrywała z TVP 2 (3,84 proc.).
TVP 1 z reklam wokół 26. sezonu "Ojca Mateusza" - według danych cennikowych - zebrała 21,4 mln zł.
24. sezon serialu jesienią 2020 roku przyciągał do Jedynki średnio 2,35 mln widzów. Wtedy jednak produkcję pokazywano w innym paśmie - w czwartki o 21.
Dane Nielsen Media.
(MNIE, 21.12.2021)