Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ojciec Mateusz" w TVP 1 stracił 309 tys. widzów

Główną rolę w serialu gra Artur Żmijewski (fot. materiały prasowe)

26. sezon serialu "Ojciec Mateusz" oglądało w TVP 1 średnio 2,04 mln widzów - o 309 tys. mniej niż 24. przed rokiem. Wtedy produkcję nadawano jednak w innym paśmie.

Jedynka pokazywała nowe odcinki "Ojca Mateusza" w piątki o 20.35, od 17 września do 17 grudnia. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 19 listopada - 2,32 mln.

TVP 1, emitując serial, miała średnio 15,37 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział Polsatu wynosił 10,68 proc., TVN - 7,48 proc., a TVP 2 - 4,36 proc. W grupie komercyjnej 16-49 udział Jedynki był niższy niż w ogólnej (9,8 proc.) i stacja przegrywała z TVN (12,17 proc.) i Polsatem (10,38 proc.), ale wygrywała z TVP 2 (3,84 proc.).

TVP 1 z reklam wokół 26. sezonu "Ojca Mateusza" - według danych cennikowych - zebrała 21,4 mln zł.

24. sezon serialu jesienią 2020 roku przyciągał do Jedynki średnio 2,35 mln widzów. Wtedy jednak produkcję pokazywano w innym paśmie - w czwartki o 21.

Dane Nielsen Media.

(MNIE, 21.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.