Karol Masalski managing partnerem agencji _game changer
Karol Masalski był odpowiedzialny za prowadzenie działań #GamersGonnaPlay dla marki Play (fot. materiały prasowe)
Karol Masalski dołączył do należącej do Group One agencji _game changer. Będzie piastował stanowisko managing partnera i odpowiadał za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, poszerzaniem portoflio klientów oraz rozwój produktów.
Masalski jest związany z branżą od 2016 roku, kiedy trafił do IDMnet, gdzie kierował przygotowywaniem strategii reklamowych w obszarze działań niestandardowych dla kanałów telewizyjnych Grupy ZPR Media. Później trafił do MediaCom. Zajmował się tam kampaniami gamingowymi i e-sportowymi dla marki Play. Ma na koncie statuetki i nominacje w konkursach Golden Arrow, Mixx Awards oraz Innovation Awards.
Agencja _game changer to najmłodsza spółka Group One, skupiająca się na działaniach marketingowych związanych z gamingiem, e-sportem, metaverse i nft. Jej prezesem jest Tomasz Przeździecki, który z Masalskim współpracuje od wielu lat.
(KAP, 20.12.2021)