Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Gospodarcze z kalendarzem dla katowickiego Hospicjum Cordis

Wydawca Trybuny Górniczej oraz nettg.pl i energiapress.pl przygotowało kalendarz charytatywny dla Hospicjum Cordis.

Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca Trybuny Górniczej oraz portali netTG.pl i energiapress.pl - przygotowało kalendarz charytatywny dla katowickiego Hospicjum Cordis. To jedno z największych stacjonarnych hospicjów w Europie. 

Hospicjum Cordis to jedno z największych i najlepiej ocenianych stacjonarnych hospicjów w Europie. Kalendarz jest do kupienia w formie tzw. cegiełki w siedzibie placówki przy ul. Teofila Ociepki 2 w Katowicach.

- To nasza trzecia inicjatywa tego rodzaju – mówi Anna Zych, p.o. prezesa Wydawnictwa Gospodarczego. - Pierwszy kalendarz charytatywny wydaliśmy po tragicznej śmierci redakcyjnego kolegi, dziennikarza Jarosława Galuska. Drugi powstał na rzecz Fundacji Rodzin Górniczych, która od kilkudziesięciu lat pomaga pracownikom kopalń poszkodowanym w wypadkach. W kalendarzu wykorzystaliśmy obrazy Sabiny Pasoń, malarki związanej ze środowiskiem twórców nieprofesjonalnych z Katowic.

Kalendarz dla Hospicjum Cordis to nie tylko wsparcie finansowe dla placówki, ale też hołd dla jej pracowników i wolontariuszy. Na każdej karcie jest zdjęcie jednej z osób zaangażowanych w działalność hospicjum.

Opieka hospicyjna jest bezpłatna dla pacjentów i ich rodzin. By placówka mogła istnieć, potrzebuje zewnętrznej pomocy. Kontrakt z NFZ nie wystarcza, żeby zapłacić rachunki za prąd, gaz, wodę, leki. Szansą na zdobycie dodatkowych funduszy może być właśnie sprzedaż w formie cegiełek kalendarza Wydawnictwa Gospodarczego. - Staramy się towarzyszyć naszym chorym i ich rodzinom, czyniąc ostatnie dni ich życia wyjątkowymi i wolnymi od lęku - mówi dr Jolanta Grabowska-Markowska, prezes Społecznego Towarzystwa Hospicjum Cordis.

(MAT, 18.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.