Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Gospodarcze z kalendarzem dla katowickiego Hospicjum Cordis

Wydawca Trybuny Górniczej oraz nettg.pl i energiapress.pl przygotowało kalendarz charytatywny dla Hospicjum Cordis.

Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca Trybuny Górniczej oraz portali netTG.pl i energiapress.pl - przygotowało kalendarz charytatywny dla katowickiego Hospicjum Cordis. To jedno z największych stacjonarnych hospicjów w Europie. 

Hospicjum Cordis to jedno z największych i najlepiej ocenianych stacjonarnych hospicjów w Europie. Kalendarz jest do kupienia w formie tzw. cegiełki w siedzibie placówki przy ul. Teofila Ociepki 2 w Katowicach.

- To nasza trzecia inicjatywa tego rodzaju – mówi Anna Zych, p.o. prezesa Wydawnictwa Gospodarczego. - Pierwszy kalendarz charytatywny wydaliśmy po tragicznej śmierci redakcyjnego kolegi, dziennikarza Jarosława Galuska. Drugi powstał na rzecz Fundacji Rodzin Górniczych, która od kilkudziesięciu lat pomaga pracownikom kopalń poszkodowanym w wypadkach. W kalendarzu wykorzystaliśmy obrazy Sabiny Pasoń, malarki związanej ze środowiskiem twórców nieprofesjonalnych z Katowic.

Kalendarz dla Hospicjum Cordis to nie tylko wsparcie finansowe dla placówki, ale też hołd dla jej pracowników i wolontariuszy. Na każdej karcie jest zdjęcie jednej z osób zaangażowanych w działalność hospicjum.

Opieka hospicyjna jest bezpłatna dla pacjentów i ich rodzin. By placówka mogła istnieć, potrzebuje zewnętrznej pomocy. Kontrakt z NFZ nie wystarcza, żeby zapłacić rachunki za prąd, gaz, wodę, leki. Szansą na zdobycie dodatkowych funduszy może być właśnie sprzedaż w formie cegiełek kalendarza Wydawnictwa Gospodarczego. - Staramy się towarzyszyć naszym chorym i ich rodzinom, czyniąc ostatnie dni ich życia wyjątkowymi i wolnymi od lęku - mówi dr Jolanta Grabowska-Markowska, prezes Społecznego Towarzystwa Hospicjum Cordis.

(MAT, 18.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.