Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza wspólna kampania Pekao i BPH

W piątek ruszyła pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao SA i Banku BPH SA promująca utworzenie wspólnej, liczącej ponad 3 tys. punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce.

Banki są w trakcie łączenia. Celem kampanii ”Łączymy się z korzyścią dla Ciebie” jest dotarcie do klientów z informacją o udostępnieniu 800 dodatkowych bankomatów dla klientów Banku BPH SA oraz 1259 dla klientów Banku Pekao SA. Wspólna oferta tworzy tym samym największą sieć bankomatów w Polsce. Działania reklamowe będą trwały do końca grudnia i obejmą prasę, Internet oraz materiały BTL we wszystkich oddziałach obu banków. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Media kupił i zaplanował MediaCom Warszawa. Przygotowana na potrzeby kampanii strona Bankomatybezprowizji.pl oraz kampania internetowa zostały opracowane we współpracy Leo Burnett Warszawa z Artegence.

(MŁ, 20.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.