Pierwsza wspólna kampania Pekao i BPH
W piątek ruszyła pierwsza wspólna kampania reklamowa Banku Pekao SA i Banku BPH SA promująca utworzenie wspólnej, liczącej ponad 3 tys. punktów, sieci darmowych bankomatów w Polsce.
Banki są w trakcie łączenia. Celem kampanii ”Łączymy się z korzyścią dla Ciebie” jest dotarcie do klientów z informacją o udostępnieniu 800 dodatkowych bankomatów dla klientów Banku BPH SA oraz 1259 dla klientów Banku Pekao SA. Wspólna oferta tworzy tym samym największą sieć bankomatów w Polsce. Działania reklamowe będą trwały do końca grudnia i obejmą prasę, Internet oraz materiały BTL we wszystkich oddziałach obu banków. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Media kupił i zaplanował MediaCom Warszawa. Przygotowana na potrzeby kampanii strona Bankomatybezprowizji.pl oraz kampania internetowa zostały opracowane we współpracy Leo Burnett Warszawa z Artegence.(MŁ, 20.11.2006)










