Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google będzie zwalniać niezaszczepionych

Google w USA naciska, aby nie cała praca była wykonywana zdalnie (fot. Firmbee.com.Unsplash)

Pracownicy Google w Stanach Zjednoczonych dostali informację, że jeżeli nie zaszczepią się przeciwko koronawirusowi, to zostaną wysłani na bezpłatne urlopy, a następnie zwolnieni.

Według ustaleń stacji telewizyjnej CNBC pracownicy do 3 grudnia mieli zakomunikować, że są zaszczepieni i przedstawić zaświadczenia względnie przygotować wnioski, iż nie mogą tego zrobić z powodów zdrowotnych bądź religijnych. Osoby, które nie zastosowały się do zaleceń do 18 stycznia, zostaną skierowane na 30-dniowe płatne urlopy, a następnie na półroczne urlopy bezpłatne. Po tym okresie będą z nimi rozwiązywane umowy.

Google w USA naciska na wielokrotnie opóźniany powrót pracowników do biur. Amerykańska Administracja Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy przekazała wszystkim pracodawcom zatrudniającym co najmniej 100 osób, że raz w tygodniu muszą upewniać się, czy każda z nich jest zaszczepiona lub przetestowana na Covid-19.

Firmy technologiczne mają zróżnicowane podejście do pracy zdalnej. W maju br. Twitter informował, że z wyjątkiem szczególnych stanowisk w firmie już na zawsze będzie można pracować z domów, bez konieczności przychodzenia do biur. W następnym miesiącu Facebook poszedł w jego ślady, następnie to samo zrobił Microsoft. Apple, podobnie jak Google oznajmił, że docelowo będzie oczekiwać od zatrudnionych przebywania w miejscu pracy co najmniej przez trzy dni w tygodniu.

(MAC, 17.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.