GroupM tworzy międzynarodowy hub w Polsce, zatrudni 100 specjalistów
W tworzeniu hubu brali udział managerowie polskich struktur GroupM, w tym Izabela Albrychiewicz, prezeska grupy i liderka regionu CEE (fot. materiały prasowe)
Należąca do holdingu WPP grupa mediowa GroupM stworzy w Warszawie hub do obsługi międzynarodowych projektów z zakresu digital marketingu. To czwarta struktura tego typu na świecie.
Warszawski hub będzie współtworzony przez agencje MediaCom, Wavemaker i Mindshare, które należą do GroupM. Jak podaje grupa, w nowej strukturze zostanie zatrudnionych 100 specjalistów z obszarów m.in. search, social i programmatic. Hub będzie pracował zarówno dla globalnych, jak i regionalnych marketerów, którzy prowadzą działania reklamowe równolegle na kilku rynkach.
W pracach nad powstaniem hubu brali udział polscy lokalni managerowie, czyli Izabela Albrychiewicz, prezeska grupy i liderka regionu CEE, Daria Sacha, chief operating officer GroupM oraz Tomasz Piątkowski, odpowiedzialny w zarządzie spółki za obszar digital. Rekrutacja do nowej struktury już trwa. GroupM zakłada, że w 2022 roku zespół hubu będzie wynosił 100 osób.
(KAP, 17.12.2021)