Anna Kuropatwa szefową strategii w Havas Media Group
Anna Kuropatwa w Havas Media Group pracuje od ponad 15 lat (fot. materiały prasowe)
Anna Kuropatwa awansowała na stanowisko head of strategy w Havas Media Group i zastąpiła na tym stanowisko Alicję Cybulską, która od stycznia będzie south east & north east strategy officerem w Azji.
Związana z Havas Media Group od 20 lat Alicja Cybulska będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji w 10 krajach Azji Południowo-Wschodniej i Północnej, w których obecny jest Havas. Jej dotychczasowe stanowisko objęła Anna Kuropatwa, autorka szeregu narzędzi badawczych wykorzystywanych przez klientów HMG. Kuropatwa to również jurorka branżowych konkursów Effie oraz Festival of Media Awards. W Havas Media Group odpowiada za tworzenie strategii dla takich klientów, jak: JDE, Red Bull i CD Projekt Red. Z grupą jest związana od 15 lat. Ostatnio pełniła funkcję strategy and insights director.
Alicja Cybulska na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowę silnego zespołu strategicznego w regionie, prowadzenie regionalnych przetargów i obsługę klientów.
(KAP, 16.12.2021)