Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "Prince Charming" w TTV dochodziła do 300 tys. osób

W programie model Jacek Jelonek szukał wymarzonego partnera. Zwycięzcą został Oliwier Kubiak (fot. materiały prasowe)

"Prince Charming", pierwszy polski gejowski program randkowy, oglądało w TTV średnio 188 tys. widzów.

Program debiutował w Playerze 12 października, ale nadawca zdecydował się na jego umieszczenie również w ramówce naziemnego TTV, gdzie był emitowany od 2 listopada do 14 grudnia od wtorku do czwartku o 22.30. Najwięcej widzów - 295 tys. - "Prince Charming" przyciągnął 11 listopada. 

TTV, emitując gejowski program randkowy, w grupie ogólnej miał średnio 2,26 proc. udziału w rynku - mniej niż np. TV 4 (4,45 proc.), TV Puls (3,58 proc.) i TVN Siedem (3,51 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) kanał uzyskał 3,25 proc. (TVN Siedem - 4,68 proc., TV Puls - 3,73 proc., TV 4 - 3,57 proc.).

Dla porównania w listopadzie średni dobowy udział TTV wynosił 2,15 proc. (w grupie ogólnej) i 3,34 proc. (w grupie komercyjnej).

Z reklam wokół "Prince Charming" - według danych cennikowych - TTV uzyskał 3,4 mln zł.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 16.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.