Wystartował subskrypcyjny Newonce.club. Dostęp do niego kosztuje 29 zł
Dostęp do usługi można wykupić z poziomu stron Newonce.club, Newonce.net/club, Newonce.sport/club, obu aplikacji i strony każdej z treści premium (fot. materiały prasowe)
Grupa Newonce.media wprowadziła usługę subskrypcyjną – Newonce.club – w ramach której użytkownicy mają dostęp do tworzonych przez nią oryginalnych treści premium – podcastów, artykułów i filmów. Otwarte i darmowe pozostaje radio live, a skrócone wersje treści audio dostępne są na Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts.
Członkowie Newonce.clubu otrzymują nielimitowany dostęp do wszystkich podcastów Newonce.radio (ponad 3 tys. odcinków), artykułów premium i materiałów wideo w serwisach i aplikacjach Newonce.net i Newonce.sport, a także możliwość udziału w szeregu fizycznych i wirtualnych wydarzeń organizowanych przez grupę Newonce, w tym m.in. spotkaniach z autorami. Osoby, które wykupiły subskrypcję, dostają dostęp do wydarzeń i dyskusji na zamkniętych kanałach na Discordzie i grupach na Facebooku.
Ile trzeba zapłacić?
Miesięczna opłata za dostęp do Newonce.clubu – obejmującego podcasty Newonce.radio oraz treści tworzone przez serwisy Newonce.net i Newonce.sport – to 29 zł, a za dostęp do samego Newonce.sport - 24 zł. W przypadku subskrypcji rocznej opłaty te wynoszą odpowiednio 149 i 124 zł, co w przeliczeniu na jeden miesiąc daje 12,40 zł i 10,33 zł. Oba pakiety oferują miesięczny okres próbny w cenie 5 zł, możliwa jest też opcja zakupu subskrypcji w prezencie. Dostęp do usługi można wykupić z poziomu stron Newonce.club, Newonce.net/club, Newonce.sport/club, obu aplikacji i strony każdej z treści premium.
Zmieniona nawigacja
W związku ze startem Newonce.clubu zmieniła się główna nawigacja obu platform – w nowej odsłonie bardziej odzwierciedla ona zachowania użytkowników.
– Start Newonce.clubu poprzedziły miesiące badań, precyzyjna analiza danych, kompleksowy przegląd produktów i ich upgrade, co przełożyło się na poprawę jakościowych wskaźników, takich jak lojalność i czas spędzony na stronie/w aplikacji. Bardzo wiele daje nam też współpraca i partnerstwo z Piano, największym na świecie dostawcą narzędzi subskrypcyjnych – mówi Michał Michalski, CEO Newonce.media.
Zarejestrowani, ale niepłacący użytkownicy platform Newonce i Newonce.sport w dalszym ciągu mogą korzystać z opcji personalizacji – włączania powiadomień o ulubionych audycjach i podcastach, śledzenia wybranych autorów czy trybu nocnego, otrzymują również Newonce.weekly, czyli cotygodniowy newsletter z rekomendacjami redakcji radiowej, popkulturowej i sportowej.
Zarząd Newonce.media deklaruje, że Newonce.club to ważny, ale niejedyny element zmian strategicznych w spółce, które mają zagwarantować podwojenie przychodów z całej jej działalności w przyszłym roku.
(BAE, 14.12.2021)