TVP rozszerza grupę rozliczeniową z klientami
Poprzednia zmiana miała miejsce w lutym 2014 roku (fot. Mateusz Grochocki/East News)
Biuro reklamowe Telewizji Polskiej po ośmiu latach ponownie zamierza rozszerzyć grupę rozliczeniową - ustalił "Press".
Od lutego 2014 roku biuro reklamy telewizji publicznej stosuje w rozliczeniach z klientami grupę wiekową 16-59 lat. Wówczas rozszerzono ją o osoby między 50. a 59. rokiem życia. Pozostałe telewizje nadal posługiwały się grupą 16-49, wprowadzoną na początku telemetrii w Polsce.
Jak wynika z ustaleń "Press", od stycznia 2022 roku biuro reklamy TVP rozszerzy grupę rozliczeniową z 16-59 lat na 7-74.
W piątek nie udało nam się uzyskać w tej sprawie komentarza Eweliny Czuby, dyrektorki biura reklamy TVP.
TVP szczegóły zmian przedstawić ma na początku tygodnia, prawdopodobnie już w poniedziałek.
Wpływy TVP z reklamy i sponsoringu w pierwszych trzech kwartałach 2021 roku wyniosły 576,1 mln zł i były o 13,4 proc. wyższe niż w tym samym okresie rok wcześniej.
(KOZ, 13.12.2021)