Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje" straciły 234 tys. widzów, ale zapewniały TVN pozycję lidera

Rok temu program śledziło 1,8 mln widzów (fot. materiały prasowe)

"Kuchenne rewolucje" oglądało jesienią w TVN średnio 1,57 mln widzów - o 234 tys. mniej, niż rok temu. W czasie emisji programu stacja zajmowała pierwsze miejsce w grupie ogólnej i komercyjnej.

Jesienny sezon "Kuchennych rewolucji" można było oglądać w czwartki o 21.30, od 2 września do 9 grudnia. Najwięcej widzów - 1,77 mln - przyciągnął odcinek z 7 października.

TVN, emitując "Kuchenne rewolucje", miał średnio 13,74 proc. udziału w rynku i wyprzedzał TVP 1 (11,24 proc.), Polsat (7,12 proc.) i TVP 2 (5,01 proc.). W grupie komercyjnej stacja też była liderem, osiągając 18,36 proc. udziału (Polsat - 8,69 proc., TVP 1 - 7 proc., TVP 2 - 3,66 proc.). TVN był także pierwszy w grupie 16-59 lat  - 15,95 proc.

Z reklam emitowanych wokół programu, według danych cennikowych, stacja zebrała 37,2 mln zł.

Dla porównania "Kuchenne rewolucje" w jesiennej ramówce rok temu śledziło średnio 1,8 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 13.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.