"Kuchenne rewolucje" straciły 234 tys. widzów, ale zapewniały TVN pozycję lidera
Rok temu program śledziło 1,8 mln widzów (fot. materiały prasowe)
"Kuchenne rewolucje" oglądało jesienią w TVN średnio 1,57 mln widzów - o 234 tys. mniej, niż rok temu. W czasie emisji programu stacja zajmowała pierwsze miejsce w grupie ogólnej i komercyjnej.
Jesienny sezon "Kuchennych rewolucji" można było oglądać w czwartki o 21.30, od 2 września do 9 grudnia. Najwięcej widzów - 1,77 mln - przyciągnął odcinek z 7 października.
TVN, emitując "Kuchenne rewolucje", miał średnio 13,74 proc. udziału w rynku i wyprzedzał TVP 1 (11,24 proc.), Polsat (7,12 proc.) i TVP 2 (5,01 proc.). W grupie komercyjnej stacja też była liderem, osiągając 18,36 proc. udziału (Polsat - 8,69 proc., TVP 1 - 7 proc., TVP 2 - 3,66 proc.). TVN był także pierwszy w grupie 16-59 lat - 15,95 proc.
Z reklam emitowanych wokół programu, według danych cennikowych, stacja zebrała 37,2 mln zł.
Dla porównania "Kuchenne rewolucje" w jesiennej ramówce rok temu śledziło średnio 1,8 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 13.12.2021)