Pięć nowych osób w dziale client service Leo Burnett Warszawa
Do Leo Burnett Warszawa dołączyły: Katarzyna Szczypińska, Marta Kubat, Iga Fijałkowska, Julia Chorąży i Julia Chylińska (fot. materiały prasowe)
Do działu client service agencji Leo Burnett Warszawa dołączyło pięć osób.
Do zespołu account director Marty Tuczyńskiej dołączyła Katarzyna Szczypińska, która jako senior account manager realizuje projekty m.in. dla Otodom, Totalizatora Sportowego i PZU. Wróciła do Grupy Publicis po półtorarocznej przerwie, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencji Cheil, a w ostatnim czasie pracowała w Bluecloud Interactive.
Zespół account director Agnieszki Szymków wzmocniła Marta Kubat, account manager, która pracuje przy realizacji kampanii dla Samsunga (dywizja digital appliances). Wcześniej pracowała przy realizacji kampanii takich marek, jak Superpharm, Domoteka, Homepark, ma również 10-letnie doświadczenie w dziedzinie PR, zdobyte w firmach z kategorii FMCG (E.Wedel, Kamis, Heinz/Pudliszki) oraz w agencjach PR w obszarze turystyki, edukacji, kultury.
Do zespołu account director Aleksandry Mankiewicz dołączyły junior account executive Julia Chorąży i Iga Fijałkowska, a zespół account director Małgorzaty Bęczkowskiej powiększył się o Julię Chylińską, również junior account executive, która realizuje projekty dla Orange.
(AMS, 09.12.2021)