Ferrero Polska i Telewizja Polsat stworzyły 66-minutowy film familijny
Jednym z bohaterów filmu jest Kinderino - bohater marki Kinder Niespodzianka (screen YouTube/Keith's Toy Box)
Należąca do Ferrero Polska marka Kinder Niespodzianka we współpracy z telewizją Polsat stworzyła 66-minutowy fabularny film familijny pt. "Świat pełen Niespodzianek". Jest to pierwsza pełnometrażowa produkcja filmowa typu branded content w kraju.
Film ma mieć premierę 18 grudnia br. o 20 w telewizji Polsat, będzie go też można oglądać na platformie Polsat Go. "Świat pełen Niespodzianek" to historia czworga dzieci, które trafiają do groźnej krainy lodu, i aby z niej uciec, potrzebują wsparcia Kinderino - bohatera marki. W filmie występują m.in. Krzysztof Ibisz, Antoni Królikowski, Klaudia Halejcio i Katarzyna Moś. Razem z filmem ukaże się również ścieżka dźwiękowa z 10 oryginalnymi piosenkami.
Współpraca między marką a telewizją opiera się na modelu "partnered content", co oznacza, że Kinder Niespodzianka wspiera realizację, promocję i dystrybucję treści. Odpowiedzialna za działania branded content dla marki Kinder jest Grupa Dentsu. Producentem filmu jest The Story LAB.
(KAP, 09.12.2021)