Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Będą drugie sezony seriali "Akademik" i "Tatuśkowie" w Super Polsat

"Akademik" opowiada o młodych ludziach mieszkających w domu studenckim (screen: YouTube/Zwiastuny HD)

Naziemny kanał Super Polsat pokaże drugie sezony seriali "Akademik" i "Tatuśkowie", które zadebiutowały na antenie w październiku.

Drugie serie, tak jak pierwsze, będą liczyły po 40 odcinków. Stacja nie planuje przerwy w emisji. Bezpośrednio po zakończeniu pierwszych sezonów, 20 grudnia ruszy z emisją drugich. Będą nadawane w dotychczasowych pasmach - "Akademik" od poniedziałku do czwartku o 20, a "Tatuśkowie" o 20.30.

Po pierwszych trzech tygodniach "Akademik" śledziło średnio 54 tys. widzów, a "Tatuśków" - 43 tys. Oba seriale notowały wyniki poniżej średniej stacji.

"Akademik" opowiada o młodych ludziach mieszkających w domu studenckim, a w serialu "Tatuśkowie" można obserwować losy 30-latków, którzy zostali ojcami. Seriale produkuje Polot Media.

(MNIE, 09.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.