Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w marketingu T-Mobile: Piotr Bubak odchodzi, Krzysztof Jankowski w nowej roli

Piotr Bubak po pięciu latach kończy pracę w T-Mobile (fot. materiały prasowe)

T-Mobile zapowiada zmiany zasad organizacji w dziale marketingu, które obowiązywać będą od początku 2022 roku.

 - W nowej strukturze obszary marketingu usług abonamentowych i rozwoju usług stacjonarnych zostaną połączone - wyjaśnia Konrad Mróz, external communication unit manager w T-Mobile. -  Obecnie przygotowywane jest przekazanie obowiązków do nowej jednostki, po którym Piotr Bubak (dyrektor departamentu usług abonamentowych -  przyp. red.) zgodnie ze swoją decyzją rozstanie się z firmą. Nie możemy jeszcze podać nazwiska osoby, która przejmie odpowiedzialność za cały ten obszar - zastrzega Mróz. 

Z kolei departament zarządzania marką, którym kierował Krzysztof Jankowski, brand director w T-Mobile, ma zostać  połączony z obszarem customer expericence oraz strategic commercial planning.  - Krzysztof pozostaje w T-Mobile i w ramach nowej jednostki pokieruje projektem nowego pozycjonowania marki - dodaje Mróz.

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T-Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane są przez departament zarządzania marką. Jego szefem był dotychczas Krzysztof Jankowski, który zastąpił   Katarzynę Grzywaczewską.

Krzysztof Jankowski przed dołączeniem do T-Mobile pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji. Wcześniej był globalnym brand marketing managerem w Reckitt Benckiser. W 2018 roku wrócił do Polski po 10 latach, które spędził w Wielkiej Brytanii.

Piotr Bubak do T-Mobile Polska dołączył w listopadzie 2016 roku i odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych i transmisji danych dla klientów indywidualnych. Wcześniej był dyrektorem marketingu w Grupie Onet-RASP -  był szefem połączonych działów marketingów Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej, od 2014 roku, był szefem marketingu Grupy Onet.pl. W latach 2012-2015 pracował też jako head of mobile w Grupie Onet.pl. Zanim związał się z branżą medialną, pracował w Nokii (2003-2012), m.in. jako szef marketingu i PR.

(AMS, 09.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.