Zmiany w marketingu T-Mobile: Piotr Bubak odchodzi, Krzysztof Jankowski w nowej roli
Piotr Bubak po pięciu latach kończy pracę w T-Mobile (fot. materiały prasowe)
T-Mobile zapowiada zmiany zasad organizacji w dziale marketingu, które obowiązywać będą od początku 2022 roku.
- W nowej strukturze obszary marketingu usług abonamentowych i rozwoju usług stacjonarnych zostaną połączone - wyjaśnia Konrad Mróz, external communication unit manager w T-Mobile. - Obecnie przygotowywane jest przekazanie obowiązków do nowej jednostki, po którym Piotr Bubak (dyrektor departamentu usług abonamentowych - przyp. red.) zgodnie ze swoją decyzją rozstanie się z firmą. Nie możemy jeszcze podać nazwiska osoby, która przejmie odpowiedzialność za cały ten obszar - zastrzega Mróz.
Z kolei departament zarządzania marką, którym kierował Krzysztof Jankowski, brand director w T-Mobile, ma zostać połączony z obszarem customer expericence oraz strategic commercial planning. - Krzysztof pozostaje w T-Mobile i w ramach nowej jednostki pokieruje projektem nowego pozycjonowania marki - dodaje Mróz.
Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T-Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane są przez departament zarządzania marką. Jego szefem był dotychczas Krzysztof Jankowski, który zastąpił Katarzynę Grzywaczewską.
Krzysztof Jankowski przed dołączeniem do T-Mobile pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji. Wcześniej był globalnym brand marketing managerem w Reckitt Benckiser. W 2018 roku wrócił do Polski po 10 latach, które spędził w Wielkiej Brytanii.
Piotr Bubak do T-Mobile Polska dołączył w listopadzie 2016 roku i odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych i transmisji danych dla klientów indywidualnych. Wcześniej był dyrektorem marketingu w Grupie Onet-RASP - był szefem połączonych działów marketingów Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej, od 2014 roku, był szefem marketingu Grupy Onet.pl. W latach 2012-2015 pracował też jako head of mobile w Grupie Onet.pl. Zanim związał się z branżą medialną, pracował w Nokii (2003-2012), m.in. jako szef marketingu i PR.
(AMS, 09.12.2021)