Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej widzów "Świata według Kiepskich", nocne emisje obniżyły oglądalność

Dwa ostatnie odcinki "Świata według Kiepskich", które Polsat pokazał w środku nocy, zawierały mocne akcenty polityczne (fot. materiały prasowe)

Serial komediowy "Świat według Kiepskich", który powrócił do Polsatu po ponadrocznej przerwie, oglądało średnio 628 tys. widzów. Widownię obniżyły nocne emisje serialu. Bez ich uwzględnienia sitcom śledziło średnio 745 tys. osób.

Premierowe odcinki 30. sezonu "Świata według Kiepskich" były nadawane od 27 października do nocy z 1 na 2 grudnia, najpierw w środy o 20.05 i 20.35, a dwa ostatnie o 2.25 i 3.

W czasie emisji sitcomu stacja miała 5,49 proc. udziału w grupie ogólnej i przegrywała z TVP 2 (11,69 proc.), TVN (9,53 proc.) i TVP 1 (7,76 proc.). W grupie komercyjnej Polsat z wynikiem 6,03 proc. wypadał gorzej od TVN (11,44 proc.), TVP 2 (10,36 proc.), ale wygrywał z TVP 1 (4,29 proc.). Bez uwzględnienia nocnych emisji średni udział Polsatu w czasie emisji sitcomu to 5,48 proc. w grupie ogólnej i 6,07 proc. w komercyjnej. Z kolei najwięcej widzów przyciągnął jeden z odcinków z 3 listopada, który śledziło 844 tys. widzów.

Z reklam emitowanych wokół serialu Polsat zebrał 15,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dla porównania emitowany w tym samym paśmie (środy, 20), ale od 1 września do 20 października, program Polsatu "Family Food Fight. Pojedynek na smaki" oglądało średnio 594 tys. widzów.

Dwa ostatnie odcinki "Świata według Kiepskich", które Polsat pokazał w środku nocy, zawierały mocne akcenty polityczne. Według stacji zmiana pasma serialu wynikała jednak tylko z modyfikacji ramówki i nie miała związku z treścią odcinków.

Zimą tego roku zrealizowano kolejny, 31. sezon serialu. Nie wiadomo, kiedy zostanie wyemitowany.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 08.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.