Magdalena Pobikrowska awansuje na head of biddable media w SalesTube

Head of biddable media to nowe stanowisko w strukturach agencji (fot. materiały prasowe)
Magdalena Pobikrowska awansowała na stanowisko szefowej biddable media w SalesTube (Group One). Będzie zajmowała się m.in. hubem kompetencyjnym SEM, paid social oraz programmatic buying dla międzynarodowych klientów.
Head of biddable media to nowo utworzone stanowisko w strukturach agencji. Pobikrowska będzie koordynowała pracę trzech teamów, które składają się z 74 ekspertów i ekspertek. Managerka jest związana z Group One od 2012 roku. Od 2016 piastowała stanowisko head of SEM w SalesTube, wcześniej przez ponad 4 lata pracowała w Value Media, które również należy do Group One.
Jako jedna z czterech osób w Polsce współtworzyła polską edycję programu Internetowe Rewolucje Google (szkolenia online), w którego ramach przeszkolono ponad 132 tys. osób.
(KAP, 03.12.2021)
