x-kom partnerem Genzie - nowego projektu Friza
W ramach Genzie grupa influencerów zamieszkała w jednym z podkrakowskich domów (screen: YouTube/ Karol Friz Wiśniewski)
x-kom został oficjalnym partnerem projektu Genzie, którego autorem jest Karol "Friz" Wiśniewski. W ramach Genzie grupa influencerów zamieszkała w jednym z podkrakowskich domów.
W Genzie znalazło się sześć osób: dwójka influencerów, trzy osoby wyłonione w ramach programu "Twoje 5 Minut" na YouTube oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa będzie tworzyć filmiki, które umieszczone zostaną na specjalnie przygotowanym kanale YouTube przez kolejne 12 miesięcy. W ramach umowy na profilach social media twórców będą pojawiały się produkty z oferty sklepu. Na kanale YouTube będą również publikowane dedykowane filmiki promujące działalność firmy. Za koordynacje działań komercyjnych w projekcie odpowiada agencja GetHero.
(KAP, 03.12.2021)