"Kuba Wojewódzki" w TVN stracił 65 tys. widzów, ale pozostał liderem pasma
Program prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego w czasie nadawania wygrywa z telewizyjną konkurencją (fot. Piotr Molęcki/East News)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" oglądało w TVN jesienią średnio 747 tys. widzów - o 65 tys. mniej, niż rok temu. Program nadal był liderem rynku.
Talk-show można było oglądać we wtorki około 22.35, od 7 września do 30 listopada. TVN, w czasie pokazywania programu, miał średnio 9,89 proc. udziału w rynku - więcej od TVP 1 (6,67 proc.), TVP 2 (5,51 proc.) i Polsatu (5,30 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN wynosił 11,91 proc. i stacja również wygrywała z konkurencją (Polsat - 8,15 proc., TVP 1 - 6,09 proc., TVP 2 - 3,39 proc.). Najwięcej widzów - 896 tys. - przyciągnął odcinek z 19 października, którego gośćmi byli aktor Mateusz Damięcki i youtuber Marcin Dubiel.
Z reklam emitowanych wokół programu Wojewódzkiego TVN zebrał 13,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Na początku września Kuba Wojewódzki był autorem internetowej burzy, kiedy poinformował w mediach społecznościowych o końcu jego programu w TVN. Press.pl szybko wtedy ustalił, że to prowokacja dziennikarza. - To jakaś totalna głupota - odpowiedział na nasze pytanie o wpis Wojewódzkiego Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Kuba Wojewódzki chyba wszystkich wkręcił, bo dyrektor #TVN Miszczak mówi w @PressRedakcja, że to jego "słynne prowokacje", a nagrania do programu trwają. ?♂️https://t.co/XKsSFoU90p
— Bartosz Wojsa (@BartoszWojsa) September 9, 2021
Jednak w mediach przez pół dnia dywagowano, czy Wojewódzki nie zamierza opuścić TVN na rzecz - jak spekulowano - Polsatu.
Jesienią 2020 roku talk-show "Kuba Wojewódzki" śledziło w TVN średnio 812 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 02.12.2021)