Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sexed.pl z kampanią przeciwko przemocy. Zobacz spot

Anja Rubik jest założycielką fundacji Sexed.pl (fot. Jakub Kamiński/DDTVN/East News)

Ruszyła kampania przeciwko przemocy organizowana przez Sexed.pl. Uruchomiono też Linię Pomocy Sexed.pl. Działania zostały sfinansowane przez Vogue Polska.

25 listopada obchodzono Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, w związku z tym fundacja Sexed.pl zapowiedziała kampanię "16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na Płeć". W jej ramach powstały trzy krótkometrażowe filmy stworzone przez Jakuba Michalczuka, Jagodę Szelc oraz Tomasza Wasilewskiego.

Każdy reżyser pokazał w swoim wideo inną formę nadużyć. Wśród aktorów znaleźli się m.in. Julia Wieniawa, Jakub Gierszał i Masza Wągrocka. Artyści stali się zarazem ambasadorami linii pomocy. Autorami zdjęć są Michał Englert i Przemysław Brynkiewicz. Film zrealizował dom produkcyjnych Watchout Studio. 

Wystartowała Linia Pomocy

Linia Pomocy Sexed.pl będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 16-20. Nadzór nad linią sprawować będzie psycholożka i seksuolożka Anna Ciucias. Anja Rubik, założycielka Sexed.pl, podkreśliła, że jest bardzo dumna z decyzji Vogue Polska, który dołączył do działań fundacji. "Łącząc siły, wykorzystamy tę moc, by nadać edukacji seksualnej priorytet – by informować, wspierać i wspólnie budować tolerancyjne, równe, zdrowe społeczeństwo" - wyjaśniła Rubik.

Pierwszy z zapowiedzianych filmów - "Last Date" Michalczuka miał już swoją premierę. "Miłość nie boli" Jagody Szelc trafi do internetu 9 grudnia, a "Przemoc w białych rękawiczkach" Tomasza Wasilewskiego 16 grudnia.

Kim jest Anja Rubik?

Anja Rubik jest modelką, projektantką mody i działaczką społeczną. Założyła fundację Sexed.pl, która promuje w Polsce nowoczesną edukację seksualną. Za tę działalność wyróżniono ją nagrodą "Kobieta Roku Glamour 2018". Jako modelka uczestniczyła w kampaniach m.in. Valentino, Dolce & Gabbana, Emanuel Ungaro, Chanel i Apartu.

(KAP, 26.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.