Viaplay już bez darmowego okresu próbnego
Viaplay zadebiutował w Polsce w sierpniu (fot. Pixabay.com)
Serwis streamingowy Viaplay zrezygnował z oferowania nowym abonentom darmowego trzydziestodniowego okresu próbnego.
Biuro prasowe serwisu przekazało nam, że zakończenie promocji "to standardowy krok, który musiał kiedyś nastąpić", zgodny z linią biznesową całej grupy. Darmowy okres próbny wprowadzono, gdy platforma ruszała na polskim rynku, ale według Viaplay świadomość marki na tyle się już zwiększyła, że z okresu próbnego dla nowych abonentów serwis może zrezygnować.
Viaplay zadebiutował w Polsce w sierpniu. Oferuje seriale, filmy i rozgrywki sportowe (np. piłkarską Bundesligę, Ligę Europy UEFA, a od grudnia też KSW). Serwis w trzecim kwartale 2021 roku pozyskał poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, ale nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce.
(MNIE, 25.11.2021)