Agnieszka Białek odpowiada w Group One za "Best Brands"
Białek będzie odpowiedzialna za rozwój, komunikację oraz marketing rankingu "Best Brands" (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Białek objęła stanowisko project & communication manager w Group One. Będzie odpowiedzialna za koordynację i rozwój rankingu "Best Brands".
Białek pracuje w branży komunikacji i PR od ponad 10 lat. Zaczynała w 180 Pr/Leon Burnett, gdzie współpracowała z markami z portfolio LVMH (Belvedere, Hennessy), Diageo (Johnie Walker i DKNY) i takimi firmami, jak Fiat Auto Poland i Procter & Gamble. Ostatnie trzy lata przepracowała w agencji Big Picture jako senior consultant, gdzie prowadziła komunikację korporacyjną m.in. Coca-Coli HBC i Herbapolu-Lublin.
"Best Brands Awards" to ranking zainicjowany przez Serviceplan Group (mniejszościowego udziałowca Group One), który dotąd był prowadzony w Niemczech, Rosji i we Włoszech, a od tego roku również w Polsce i Wielkiej Brytanii.
(KAP, 25.11.2021)