Wpływ jakościowych treści na reklamy w prasie tematem konferencji PBC
Rejestracja na bezpłatną konferencję odbywa się na stronie Pbc.pl/rejestracja-na-konferencje (fot. Julius Drost/Unsplash)
2 grudnia odbędzie się konferencja "Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam".
Prelegentami będą eksperci z rynku reklamy, badań oraz instytucji marketingowych z rynku prasy. W swoich wystąpieniach poruszą tematykę wpływu jakościowych treści dziennikarskich na widoczność i efektywność kampanii reklamowych w prasie.
Wystąpią m.in. Niki West, dyrektorka strategii i client service w Newsworks. W swoim wykładzie będzie mówiła o tym, jak dziennikarstwo informacyjne może zwiększać efektywność reklamodawców. Simon Redican, dyrektor generalny PAMco, wyjaśni, jak wykorzystując dane zebrane w trakcie badań czytelnictwa w Wielkiej Brytanii, można zwiększyć jakość kanałów dotarcia, a co za tym idzie ich monetyzację. Waldemar Izdebski, prezes zarządu Polskich Badań Czytelnictwa, skupi się na wpływie prasy na decyzje zakupowe czytelnika.
Poza tą trójką pojawią się również Kevin Rehberg z Aliance for Audited Media, Piotr Góralski z Polskich Badań Czytelnictwa oraz Anna Sampson z Magnetic. Po wystąpieniach wszystkich prelegentów odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi.
Wydarzenie kierowane jest do specjalistów, menedżerów i ekspertów rynku reklamowego, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy na co dzień planują i realizują kampanie w prasie. Aby wziąć udział w bezpłatnej konferencji, należy zarejestrować się na stronie Pbc.pl/rejestracja-na-konferencje do 30 listopada włącznie. Organizatorem wydarzenia są Polskie Badania Czytelnictwa.
(CP, 24.11.2021)