Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W mikołajki Polsat ponownie wyemituje charytatywny blok reklam

Charytatywny blok reklam tradycyjnie zostanie pokazany w mikołajki przed "Wydarzeniami" Polsatu (fot. materiały prasowe)

6 grudnia o 18.45 Polsat pokaże 18. edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Środki uzyskane z jego emisji stacja przeznaczy na leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych i kolejne remonty w szpitalach.

Tegoroczna akcja jest promowana głównym spotem z udziałem aktora Piotra Gąsowskiego, który ponownie wcielił się w rolę Świętego Mikołaja. W innych klipach promujących charytatywny blok występują m.in. dziennikarze Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała, piosenkarze Michał Szpak i Sławomir oraz aktorzy Wojciech Błach i Patryk Cebulski. Spoty będą emitowane na antenach Grupy Polsat Plus, w internecie, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat.

Nagrania spotów były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka. Producentem klipów był Krzysztof Hansz, reżyserem – Maciej Kozłowski, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

W zeszłym roku dzięki emisji bloku udało się zebrać 1,57 mln zł, a charytatywne reklamy śledziło 6,81 mln widzów (dane Nielsen Media). Łącznie podczas dotychczasowych 17. edycji akcji uzyskano ponad 22 mln zł. Każdego roku wielkość zebranych środków zależy od liczby widzów oglądających spoty.

Swój charytatywny blok pokaże też TVP, w tym roku dwukrotnie - 25 grudnia o godzinie 20 i po raz pierwszy również 26 grudnia między 12 a 17.

(MNIE, 23.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.