Grupa Brand 24 zwiększyła przychody o 15 proc.
Brand24, kierowana przez Michała Sadowskiego, na koniec trzeciego kwartału miała 3822 klientów (screen: YouTube/Michał Sadowski)
Grupa Brand24, zajmująca się monitorowaniem internetu, po trzech kwartałach 2021 roku miała 11,4 mln zł przychodów i 365 tys. zł zysku netto.
W porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku jej przychody wzrosły o 15,3 proc. Wskaźnik EBITDA wyniósł 2,4 mln zł i był o 62,6 proc. wyższy niż rok wcześniej. Po trzech kwartałach 2020 roku grupa była na minusie z 650 tys. zł straty.
Na koniec trzeciego kwartału 2021 roku grupa miała 3822 klientów, tj. o 19,1 proc. więcej, niż przed rokiem.
W samym trzecim kwartale 2021 roku Grupa Brand24 miała 4 mln zł przychodów (wzrost o 21,4 proc.) i 209 tys. zł zysku netto (75 tys. zł straty w trzecim kwartale 2020 roku).
(KOZ, 23.11.2021)