Nelson Disanto dołącza do Global E-commerce Acceleration Team w Brand New Galaxy
Nelson Disanto ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé (fot. materiały prasowe)
Nelson Disanto dołączył do międzynarodowego zespołu Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team), który powstał w ramach Brand New Galaxy (BNG) w lipcu tego roku. Objął stanowisko EVP E-commerce.
Disanto ma być odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu e-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Do jego zadań będzie należała praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.
Global E-commerce Acceleration Team tworzą ponadto Julia Dziurbiejko, e-commerce chief operating officer, Szymon Domżał, e-commerce chief growth officer i Lucie Dessarts, e-business consultant.
Nelson Disanto przez siedem lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii e-commerce oraz realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Ma też doświadczenie w działaniach z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé.
(AMS, 23.11.2021)