Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nelson Disanto dołącza do Global E-commerce Acceleration Team w Brand New Galaxy

Nelson Disanto ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé (fot. materiały prasowe)

Nelson Disanto dołączył do międzynarodowego zespołu Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team), który powstał w ramach Brand New Galaxy (BNG) w lipcu tego roku. Objął stanowisko EVP E-commerce.

Disanto ma być odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu e-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Do jego zadań będzie należała praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.

Global E-commerce Acceleration Team tworzą ponadto Julia Dziurbiejko, e-commerce chief operating officer,  Szymon Domżał, e-commerce chief growth officer i Lucie Dessarts, e-business consultant.

Nelson Disanto przez siedem lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii e-commerce oraz realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Ma też doświadczenie w działaniach z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé.

(AMS, 23.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.