Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po 29 latach z Burdą rozstaje się dyrektorka generalna Justyna Namięta

Według Burdy Justyna Namięta "zdecydowała się zakończyć swoją karierę zawodową, a tym samym zakończyć współpracę z firmą" (fot. Burdamedia.pl)

Z Burda Media Polska po 29 latach pracy odchodzi Justyna Namięta, dyrektorka generalna i członkini zarządu wydawnictwa.

Wydawnictwo poinformowało, że Justyna Namięta "zdecydowała się zakończyć swoją karierę zawodową, a tym samym zakończyć współpracę z firmą".

"Justyna Namięta dała się poznać jako nieoceniony członek zarządu, wnosząc do organizacji ogromną wiedzę i doświadczenie biznesowe, jak również jako niezwykły menedżer, tworząc zaangażowane zespoły i przyjazne miejsce pracy" - napisała Burda w komunikacie.

"Justyna była podstawą i początkiem wieloletniego sukcesu Burda Media w Polsce. Dla mnie osobiście była najcenniejszym partnerem w rozwoju naszego biznesu" - skomentował w komunikacie Alexander Sorg, prezes Burda Media Polska.

Justyna Namięta będzie pełniła swoją funkcję w zarządzie Burdy do piątku 26 listopada 2021 roku. Przez kolejnych sześć miesięcy - do końca maja 2022 roku - ma współpracować z wydawnictwem jako zewnętrzny konsultant. 

- Jestem zaskoczony - mówi Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR Media. Justynę Namiętę ocenia jako dobrego menedżera. - Cieszyła się, że udało jej się sfinalizować zakup Edipresse, dzięki czemu Burda ma szansę rozwijać się i nie będzie monopolu Bauera na rynku tygodników i miesięczników - opowiada Benbenek.

Burda od wiosny czeka na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ws. zgody na przejęcie Edipresse Polska.

Związana z wydawnictwem od 29 lat

Justyna Namięta z wydawnictwem Burda związana jest od początku jego istnienia, czyli od 1992 roku. Pod koniec lat 90. weszła do zarządu, a w 2009 roku objęła stanowisko dyrektorki generalnej. 

W 2020 roku Burda Media Polska zanotowała 130,8 mln zł przychodów i 9,8 mln zł straty (dane KRS). W portfolio wydawnictwa są m.in. "National Geographic", "Focus", "Dobre Rady", "Elle", "Gala" i "Claudia".

Z Justyną Namiętą nie udało nam się w poniedziałek skontaktować.

(KOZ, 23.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.