Labcon, SalesTube i Mediaplus z kampanią NutriBullet na trzech rynkach

Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku (fot. materiały prasowe)
Producent blenderów NutriBullet (De'Longhi) prowadzi kampanię w kanałach digitalowych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za przygotowanie działań odpowiadają należące do Group One agencje Labcon, SalesTube i Mediaplus.
W polskiej odsłonie kampanii hasło przewodnie to "Włącz zdrowy tryb życia". Działania obejmują komunikację w mediach społecznościowych z wykorzystaniem reklam w wyszukiwarkach i na YouTube oraz narzędzi influencer marketingu.
Mediaplus przygotował strategię, plan i zakup mediów. Labcon odpowiada za stworzenie kreacji i kontentu do kanałów social media oraz za moderację postów, produkcję landing page'ów, adaptację globalnych formatów wideo i współpracę z influencerami. Sales Tube prowadzi działania płatne online.
(KAP, 22.11.2021)
