Agora podtrzymuje cel 30 tys. subskrybentów Tok FM w 2022 roku
Z oferty subskrypcyjnej Premium Tok FM na koniec września 2021 roku korzystało 25 tys. użytkowników (fot. materiały prasowe)
Radio Tok FM w kolejnych kwartałach notuje spadek liczby płatnych subskrypcji, ale rosną przychody rozgłośni z ich sprzedaży. W przyszłym roku rozgłośnia ma osiągnąć wcześniej zakładany cel, czyli 30 tys. subskrypcji Premium Tok FM.
Z oferty subskrypcyjnej Premium Tok FM na koniec września 2021 roku korzystało 25 tys. użytkowników, na koniec czerwca 2021 roku - 25,4 tys., na koniec marca 2021 roku - 25,7 tys., a na koniec grudnia 2020 roku - 25,9 tys.
Według prezesa Agory Bartosza Hojki spadki są niewielkie. - Uważamy, że one są przejściowe i wynikają głównie z wysokiej bazy, którą uzyskaliśmy w ubiegłym roku na początku lockdownu - mówił Hojka podczas konferencji wynikowej, pytany przez "Presserwis". I zapowiedział: - Podtrzymujemy cel 30 tys. subskrypcji w 2022 roku.
Porównując jednak wyniki rok do roku, czyli trzeci kwartał 2021 roku z trzecim kwartałem 2020 roku, stacja zanotowała minimalny wzrost subskrybentów - o 0,8 proc. (z 24,8 tys. do 25 tys.).
Radio Tok FM ma coraz większe przychody ze sprzedaży subskrypcji - wpływy rosną zarówno narastająco w kolejnych kwartałach, jak i rok do roku. Szczegółów Agora nie podaje. W maju 2021 roku podniesiona została cena za dostęp do Premium Tok FM.
Bartosz Hojka nie ujawnia, jaki jest churn, czyli wskaźnik odpływu użytkowników, w przypadku Premium Tok FM.
Podcastowa biblioteka radia Tok FM to ponad 200 audycji i cykli o różnej tematyce. Od listopada br. powstaje podcast "Techstorie" Sylwii Czubkowskiej i Joanny Sosnowskiej. W ostatnim czasie udostępniono m.in. drugi sezon serialu dokumentalnego "Piecza", rozmowy Magdaleny Rigamonti "WTC. Rykoszet" oraz cykl "Mafia po polsku" Piotra Najsztuba i Piotra Pytlakowskiego.
(KOZ, 22.11.2021)