Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora podtrzymuje cel 30 tys. subskrybentów Tok FM w 2022 roku

Z oferty subskrypcyjnej Premium Tok FM na koniec września 2021 roku korzystało 25 tys. użytkowników (fot. materiały prasowe)

Radio Tok FM w kolejnych kwartałach notuje spadek liczby płatnych subskrypcji, ale rosną przychody rozgłośni z ich sprzedaży. W przyszłym roku rozgłośnia ma osiągnąć wcześniej zakładany cel, czyli 30 tys. subskrypcji Premium Tok FM.

Z oferty subskrypcyjnej Premium Tok FM na koniec września 2021 roku korzystało 25 tys. użytkowników, na koniec czerwca 2021 roku - 25,4 tys., na koniec marca 2021 roku - 25,7 tys., a na koniec grudnia 2020 roku - 25,9 tys. 

Według prezesa Agory Bartosza Hojki spadki są niewielkie. - Uważamy, że one są przejściowe i wynikają głównie z wysokiej bazy, którą uzyskaliśmy w ubiegłym roku na początku lockdownu - mówił Hojka podczas konferencji wynikowej, pytany przez "Presserwis". I zapowiedział: - Podtrzymujemy cel 30 tys. subskrypcji w 2022 roku.

Porównując jednak wyniki rok do roku, czyli trzeci kwartał 2021 roku z trzecim kwartałem 2020 roku, stacja zanotowała minimalny wzrost subskrybentów - o 0,8 proc. (z 24,8 tys. do 25 tys.).

Radio Tok FM ma coraz większe przychody ze sprzedaży subskrypcji - wpływy rosną zarówno narastająco w kolejnych kwartałach, jak i rok do roku. Szczegółów Agora nie podaje. W maju 2021 roku podniesiona została cena za dostęp do Premium Tok FM.

Bartosz Hojka nie ujawnia, jaki jest churn, czyli wskaźnik odpływu użytkowników, w przypadku Premium Tok FM.

Podcastowa biblioteka radia Tok FM to ponad 200 audycji i cykli o różnej tematyce. Od listopada br. powstaje podcast "Techstorie" Sylwii Czubkowskiej i Joanny Sosnowskiej. W ostatnim czasie udostępniono m.in. drugi sezon serialu dokumentalnego "Piecza", rozmowy Magdaleny Rigamonti "WTC. Rykoszet" oraz cykl "Mafia po polsku" Piotra Najsztuba i Piotra Pytlakowskiego.

(KOZ, 22.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.