196 tys. widzów gejowskiego reality show "Prince Charming" w TTV
W programie mężczyźni próbują rozkochać w sobie tytułowego księcia (fot. materiały prasowe)
Gejowski program randkowy "Prince Charming" przyciąga do TTV średnio 196 tys. widzów i notuje wyniki powyżej średniej stacji.
Po pierwszych trzech tygodniach emisji "Prince Charming" TTV ma średnio 2,45 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i w tym czasie przegrywa z TV 4 (4,97 proc.), TV Puls (3,7 proc.) i TVN Siedem (3,66 proc.). W grupie komercyjnej kanał ma wyższy udział niż w ogólnej - 3,72 proc., ale mimo to nadal notuje gorsze wyniki niż TVN Siedem (4,9 proc.), TV 4 (4,02 proc.) i TV Puls (4 proc.). Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 11 listopada - 295 tys.
Wyniki gejowskiego show są wyższe niż średni dobowy udział TTV w rynku w październiku, który wyniósł 2,03 proc. w grupie ogólnej, a w grupie komercyjnej - 3,12 proc.
Program debiutował w Playerze 12 października, ale nadawca zdecydował się na jego umieszczenie również w ramówce naziemnego TTV, gdzie jest emitowany od 2 listopada, od wtorku do czwartku o 22.30. Pierwszego dnia wyjątkowo pokazano dwa odcinki.
"Prince Charming" to pierwszy polski gejowski program randkowy. Model Jacek Jelonek szuka w nim wymarzonego partnera.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 22.11.2021)