Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

196 tys. widzów gejowskiego reality show "Prince Charming" w TTV

W programie mężczyźni próbują rozkochać w sobie tytułowego księcia (fot. materiały prasowe)

Gejowski program randkowy "Prince Charming" przyciąga do TTV średnio 196 tys. widzów i notuje wyniki powyżej średniej stacji.

Po pierwszych trzech tygodniach emisji "Prince Charming" TTV ma średnio 2,45 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i w tym czasie przegrywa z TV 4 (4,97 proc.), TV Puls (3,7 proc.) i TVN Siedem (3,66 proc.). W grupie komercyjnej kanał ma wyższy udział niż w ogólnej - 3,72 proc., ale mimo to nadal notuje gorsze wyniki niż TVN Siedem (4,9 proc.), TV 4 (4,02 proc.) i TV Puls (4 proc.). Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 11 listopada - 295 tys.

Wyniki gejowskiego show są wyższe niż średni dobowy udział TTV w rynku w październiku, który wyniósł 2,03 proc. w grupie ogólnej, a w grupie komercyjnej - 3,12 proc.

Program debiutował w Playerze 12 października, ale nadawca zdecydował się na jego umieszczenie również w ramówce naziemnego TTV, gdzie jest emitowany od 2 listopada, od wtorku do czwartku o 22.30. Pierwszego dnia wyjątkowo pokazano dwa odcinki.

"Prince Charming" to pierwszy polski gejowski program randkowy. Model Jacek Jelonek szuka w nim wymarzonego partnera.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 22.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.