McDonald's z Matą najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube w październiku
Wideo promujące zestaw Maty w McDonald's było najchętniej oglądanym spotem reklamowym w październiku (screen Youtube.com/McDonald's Polska)
W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za październik br. pierwsze miejsce zajęło wideo reklamujące ofertę McDonald's, którego gwiazdą był raper Mata. Kolejne miejsca zdobyły reklamy Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków.
Wideo promujące zestaw Michała Matczaka, Maty w McDonald's - za którego kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, za zakup mediów zaś OMD - było najchętniej oglądanym spotem reklamowym w październiku.
Spot trafił na platformę dopiero 18 października. Drugie miejsce zajął 30-sekundowy spot promujący Xiaomi 11T, który pojawił się 6 października. Co ciekawe, kolejne trzy miejsca w rankingu zajęły trzy reklamy Biedronki związane z promocyjną serią pluszaków Gang Swojaków. Pierwsza z nich to wideo reklamujące książkę "Chrońmy zagrożone gatunki" powiązaną z działaniami promocyjnymi gangu, druga to krótka animacja "Gang Swojaków nad Bałtykiem", a ostatnie to bajka "Gang Swojaków w Górach Stołowych".
Za wszystkie reklamy sieci sklepów odpowiada agencja Duda Polska, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker Polska.
(KAP, 19.11.2021)