Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat nadal bez decyzji w sprawie sylwestra, Katowice obserwują sytuację epidemiczną

W zeszłym roku z powodu pandemii Polsat zabawę sylwestrową zorganizował w swoim studiu w Warszawie (fot. Pixabay.com)

Telewizja Polsat nadal nie podjęła decyzji w sprawie koncertu sylwestrowego. Przedstawiciele Katowic, z którym to miastem stacja dotychczas organizowała zabawę, tłumaczą, że decyzja o organizacji koncertu i jego formie jest uzależniona od sytuacji epidemicznej.

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu, potwierdził nam, że "nie ma jeszcze decyzji w sprawie sylwestra". Michał Mendala z referatu prasowego Urzędu Miasta Katowic, które dotychczas organizowały zabawę razem z Polsatem, informuje natomiast, że miasto czeka na to, jak będzie rozwijała się sytuacja związana z epidemią. Jak dodaje, decyzja w sprawie organizacji zabawy sylwestrowej ma zapaść do końca miesiąca. Miasto nie komentuje, czy współpracuje w tej kwestii z Polsatem.

W zeszłym roku z powodu pandemii Polsat zabawę sylwestrową zorganizował w swoim studiu w Warszawie. Partnerem imprezy były jednak Katowice. Imprezę w Polsacie, Polsat 2 i Polsat News oglądało 3,8 mln widzów, o 1,2 mln więcej, niż rok wcześniej.

W tym roku zabawy sylwestrowej nie pokaże też TVN (w ramówce są filmy fabularne). Z kolei TVP zapowiada transmisję z Zakopanego.

(MNIE, 19.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.