Kompania Piwowarska przedłuża umowę z Zenithem
Zenith współpracuje z Kompanią Piwowarską od 2016 roku (fot. BENCE BOROS/Unsplash)
Umowa między Kompanią Piwowarską a należącym do Publicis Groupe domem mediowym Zenith została przedłużona. Decyzja została podjęta bez przetargu. Firmy nie podały terminów dotyczących nowego kontraktu.
Agencja mediowa Zenith obsługuje Kompanię Piwowarską od 2016 roku i odpowiada za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów całego portfolio piwnego spółki - zarówno offline, jak i online. Firma w pierwszym półroczu 2021 roku wydała na reklamę niemalże 36 mln zł, co czyni ją największym reklamodawcą w kategorii Napoje i alkohole, według danych Kantar Media i Nielsen Audience Measurement. Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, communications and business director.
(KAP, 16.11.2021)