Team X wprowadza do Biedronki pierwsze produkty sygnowane jego nazwą
(screen Youtube.com/Team X)
Sieć Biedronka przyjęła do swojej oferty na ograniczony czas płatki śniadaniowe stworzone we współpracy z grupą influencerów Team X.
Jest to grupa młodych twórców, którzy mieszkają w podwarszawskiej willi - Domu X - tworząc wspólnie materiały wideo i muzykę, działając w podobny sposób, jak Ekipa stworzona przez Friza.
Biedronka będzie sprzedawała płatki "Yummer's" zaledwie do 17 listopada. Sprzedaży towarzyszy konkurs, którego zwycięzcy otrzymają "złoty bilet", pozwalający fanom odwiedzić dom. Aby wziąć udział w konkursie, konsumenci będą musieli zgłosić się mailowo. Otwarcie zgłoszeń nastąpi 15 listopada.
Założycielem Teamu X jest Stuart "Stuu" Alexander Kluz-Burton, który posiada ponad 4,3 mln subskrybentów na swoim kanale YouTube. Za prowadzenie działań marketingowych zespołu odpowiedzialna jest agencja Spotlight. W ramach promocji płatków influencerzy przygotowali utwór promocyjny "Yummy". Za jego realizację odpowiada K2 Studio.
(KAP, 15.11.2021)