PZU wystartował z kampanią wskazującą, jak żyć długo i szczęśliwie
(screen Youtube.com/GrupaPZU)
Grupa PZU rozpoczyna kampanię społeczną - "Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU". Jej celem jest uświadomienie, jak wielki wpływ możemy mieć na długość i jakość życia.
Do współpracy Państwowy Zakład Ubezpieczeń zaprosił ekspertów - lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków oraz liderów opinii promujących zdrowy styl życia. W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, zawierający wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej. Do regularnej aktywności i ćwiczeń zachęca m.in. tenisistka Iga Świątek.
W ramach kampanii powstała strona internetowa Pzu.pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie.
Znalazły się tam artykuły na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, ale też bezpieczeństwa finansowego. W każdą środę będą pojawiały się na niej także premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i liderów opinii. Rozmowy poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Tematyka webinariów będzie nawiązywać do kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, które przygotowały PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia.
W kampanię PZU zaangażowali się także zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezeska Longevity Center Joanna Bensz, fotografka Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum i rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Treści prozdrowotne, jakie propaguje kampania, są również osią wspieranego przez PZU nowego programu Adama Gizy „Zacznij od zdrowia”, który będzie nadawany niedziele o 11.05 w TVP 2.
Kampania „Żyj długo i szczęśliwie” wystartowała 12 listopada. Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.
(MAC, 15.11.2021)