Era reklamuje podwójne doładowanie w Tak Tak
Jutro rozpoczyna się kampania reklamowa oferty Tak Tak sieci komórkowej Era (Polska Telefonia Cyfrowa) pod hasłem ”Podwójna przyjemność”.
Spoty będą emitowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, MTV Polska, Viva Polska, VH 1), a od początku grudnia także w radiu (Radio Zet, RMF FM, sieć Radia Eska). Kampania obejmie ponadto Internet (Interia.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska) i prasę. Do pism będą dołączane ulotki informacyjne, a w niektórych tytułach pojawią się opisy zestawów jako propozycje prezentów świątecznych (m.in. ”Bravo”, ”Claudia”, ”Glamour”, ”Przekrój”, ”Super Express”, ”Tele Tydzień”, ”Tina”, ”Przekrój”). Pod koniec listopada emisja spotów rozpocznie się też w kinach sieci Cinema City i Multikino. Motywem przewodnim spotów, zrealizowanych przez dom produkcyjny Tango, będzie cover utworu pt. ”I Can’t Stop Loving You” Raya Charlesa. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.(TW, 15.11.2006)
