Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Era reklamuje podwójne doładowanie w Tak Tak

Jutro rozpoczyna się kampania reklamowa oferty Tak Tak sieci komórkowej Era (Polska Telefonia Cyfrowa) pod hasłem ”Podwójna przyjemność”.

Spoty będą emitowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, MTV Polska, Viva Polska, VH 1), a od początku grudnia także w radiu (Radio Zet, RMF FM, sieć Radia Eska). Kampania obejmie ponadto Internet (Interia.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska) i prasę. Do pism będą dołączane ulotki informacyjne, a w niektórych tytułach pojawią się opisy zestawów jako propozycje prezentów świątecznych (m.in. ”Bravo”, ”Claudia”, ”Glamour”, ”Przekrój”, ”Super Express”, ”Tele Tydzień”, ”Tina”, ”Przekrój”). Pod koniec listopada emisja spotów rozpocznie się też w kinach sieci Cinema City i Multikino. Motywem przewodnim spotów, zrealizowanych przez dom produkcyjny Tango, będzie cover utworu pt. ”I Can’t Stop Loving You” Raya Charlesa. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.

(TW, 15.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.