Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność Jedynki spadła do 4,2 proc, najniżej w historii

Radiowa Jedynka, kierowana przez Marcina Kusego, notuje już gorszy wynik niż RMF Maxxx (fot. Piotr Molecki/East News)

W okresie sierpień-październik 2021 Program I Polskiego Radia zanotował najniższą słuchalność w historii badania Radio Track. Udział radiowej Jedynki spadł do 4,2 proc. Ogólnopolską antenę prześcignęła sieć RMF Maxxx, uzyskując 4,3 proc.

Lider słuchalności - RMF FM - w najnowszej fali badania Radio Track - osiągnął 30,2 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 29,4 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Istotnie wzrosła słuchalność Radia Zet - rok do roku z 12,1 proc. do 14,1 proc.

Udział Programu I zmniejszył się z 5,1 proc. do 4,2 proc. To najgorszy rezultat, jaki uzyskała radiowa Jedynka w historii badań słuchalności. Dotychczas najniższym wynikiem stacji było 4,4 proc. w okresie marzec-maj 2021. Z kolei Program III zanotował spadek z 2,9 proc. do 1,8 proc., co jest bliskie najsłabszemu rezultatowi anteny (1,7 proc. w okresie lipiec-wrzesień 2021).

Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział zwiększyły: Tok FM - z 2,4 proc. do 2,7 proc. i Muzo FM - z 0,3 proc. do 0,6 proc.

Radio Eska umocniło pozycję wśród sieci radiowych, zwiększając słuchalność z 7,5 proc. do 8,2 proc. Wyniki poprawiła jeszcze tylko jedna sieć: RMF Maxxx - z 3,7 proc. do 4,3 proc., co oznacza wyrównanie rekordu (radio wynik 4,3 proc. miało dotychczas trzykrotnie: czerwiec-sierpień 2020, lipiec-wrzesień 2020 i marzec-maj 2021). (KOZ)

 

(KOZ, 15.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.