Dawid Kubacki ambasadorem skoków w TVN
Dawid Kubacki został twarzą działań reklamujących transmisje Puchar Świata w skokach narciarskich, które będą pokazywane na antenie TVN, Eurosportu i na platformie Player.
Kubacki jest związany ze stacją Eurosport od dwóch lat. Jak wyjaśnia Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discover, wybór Kubackiego na ambasadora skoków w TVN, opierał się na jego rozpoznawalności wśród fanów. "Cieszymy się, że zdecydował się na rozszerzenie współpracy z naszą grupą".
Kubacki będzie widoczny w działaniach marketingowych, digitalowych, jak i redakcyjnych. Logotyp Eurosportu pojawi się również na nartach zawodnika w trakcie zawodów.
Discovery Sports na mocy umowy z Infrontem przedłużyło do końca sezonu 2025/26 prawa do transmisji Pucharu Świata FIS kobiet i mężczyzn w skokach narciarskich, narciarstwie alpejskim, biegach narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardzie, narciarstwie dowolnym, a także mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i alpejskim oraz zawodów ISU w łyżwiarstwie, biathlonowego World Team Challenge i letniego Grand Prix w skokach narciarskich. Discovery tym razem nie udzieliło sublicencji na pokazywanie skoków narciarskich TVP, jak to miało miejsce w sezonach 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021.
KAP